سوالات متداول

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”right” background_image_as_pattern=”without_pattern” el_class=”texttext” z_index=””][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1550069959476{margin-bottom: 20px !important;}”]

پروفایل

[/vc_column_text][vc_column_text]آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ : بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد پروفایل کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه ویرایش پروفایل اطلاعات خود را ویرایش کنید.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟
پاسخ : زمانی که گزینه رمز عبور را فراموش کرده ام را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ : لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا برای خرید از عسل طبیب ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام در سایت کرده باشد برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد در غیر این صورت و در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام اقدام به خرید نماید موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات لازم در هر بار خرید از سایت می باشد .[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1550070044997{margin-top: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;}”]

ثبت سفارش

[/vc_column_text][vc_column_text]آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ : بله

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ :  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
– آیا می‌توانم برای شخص دیگری از دیجی‌گجت خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ : بله.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ :  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ :  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با عسل طبیب تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با عسل طبیب تماس بگیرم؟
پاسخ :  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق  ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش عسل طبیب با شما تماس خواهند گرفت.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
پاسخ :  کالاهای دارای قیمت که در سایت با وضعیت “موجود” مشخص شده، موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1550070054268{margin-top: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;}”]

پرداخت

[/vc_column_text][vc_column_text]مبلغ سفارشم را چطور می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ : پرداخت مبلغ خرید در سایت به سه صورت آنلاین ،انتقال مستقیم بانکی (واریز به حساب یا کارت به کارت ) و پرداخت در محل است. داشتن کارت اعتباری عضو شبکه‌ی شتاب برای پرداخت در محل تحویل کالا لازم است.

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ :  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
پاسخ :  بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ :  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به دفتر به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ :  خیر[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]